Obsługa informatyczna

Usługi informatyczne świadczone przez nas opierają się na stałych umowach, których szczegółowy zakres zależy od indywidualnych uzgodnień.

Zlecenie obsługi informatycznej naszej firmie powoduje powstanie jednego punktu odpowiedzialności za całość kwestii IT u Klienta. Nie wyklucza to zakupów sprzętu czy oprogramowania u innych dostawców, ale zapewnia wtedy znacznie lepszą koordynację działań. Warto podkreślić, że dysponujemy doświadczeniem zarówno w administrowaniu sieciami komputerowymi i sprzętem, jak i w pisaniu oprogramowania - szeroki zakres kompetencji daje lepsze wyniki niż w przypadku firm skupionych na obsłudze sprzętu.

Klientom, którzy zawarli z nami stałe umowy oferujemy bardzo szybki czas reakcji na zaistniałe sytuacje awaryjne (rzędu 30 minut - 2 godzin), serwisowanie w siedzibie Klienta, dostępność konsultanta pod telefonem 24 godziny na dobę oraz obniżone ceny sprzętu i oprogramowania. Przy awariach dostarczonego przez nas sprzętu naszym zwyczajem jest udostępnienie urządzenia zastępczego na czas naprawy.

Szerokie wykorzystanie narzędzi do pracy zdalnej, które rozwinęły się dynamicznie w ostatnich latach, umożliwia nam często reakcję na problem w ciągu kilku minut od zgłoszenia. Korzystanie z konsultacji typu help-desk jest teraz niesłychanie wydajne i wygodne.

Rozliczanie usług prowadzimy w cyklu miesięcznym, według kwot zryczałtowanych, jak i na podstawie pracochłonności - stawki za godzinę wykonanych prac.

Oferujemy wyjątkowo niską stawkę 60 zł za godzinę pracy informatyka za prace podstawowe: instalowanie sprzętu i oprogramowania, kontrola dysków, antywirusowa, archiwizacja danych, obsługa sprzętu, szkolenie pracowników, usuwanie skutków awarii, konfiguracja systemów operacyjnych i sieciowych.

Specjalistyczne prace informatyczne kosztują 100 zł za godzinę programowanie, konsultacje programisty, projektowanie i analizy baz danych.

Dysponujemy osiemnastoletnim doświadczeniem w administrowaniu sieciami komputerowymi opartymi na systemach sieciowych Microsoft Server, od ponad dziesięciu lat zajmujemy się także wdrażaniem rozwiązań opartych na różnych odmianach systemu Linux

Konfigurujemy i wdrażamy rozwiązania aplikacji biurowych i kolaboracji oparte na usługach "w chmurze" na bazie aplikacji i usług serwerowych Microsoft Office 365.

Do naszych specjalności należy dbanie o bezpieczeństwo danych Klienta, zarówno poprzez opracowywanie odpowiednich procedur kopii danych, jak i konfigurowanie zabezpieczeń oraz wykorzystanie rozwiązań szyfrujących poufne dane. W ciągu całej naszej historii żadnemu z naszych Klientów nie przydarzyła się awaria powiązana z utratą danych.

W naszej ofercie sprzętowej są zarówno komputery składane z podzespołów, jak i markowe komputery firm Lenovo i Toshiba. Instalowane przez nas komponenty sieciowe obejmują głównie urządzenia firm Cisco , oraz TP-Link. Posiadamy także w ofercie drukarki firm HP, OKI i Epson, a także materiały eksploatacyjne do nich.